.men vilka busungar!

Barnen ville höra bok ikväll och eftersom ljuset inte riktigt når ner i undersängen så klättrade vi upp i översängen. Och vad fick jag se, konstverk i blyherts på sängbrädorna! K hade målat lite bilar och vägar och skrivit "Snopet va" (fast utan n) och försökte skylla på A, och A hade målat lite klotter på två ställen. Jag skällde lite på dem och sa att man bara får rita på papper och sa till K att man aldrig ska skylla på någon annan när man gjort något dumt.
Men de ville ju bara ha en fiiin säng och de tycker inte trä är så fint.
Vad gör man, vilka busungar. Jag vet inte ens vilken dag de gjorde det här. Tur det var blyherts och inte bläck. Fast jag undrar om vi har något suddigummi.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0