.lillängen

Jag har precis fått veta att vårt hus heter Lillängen.
Jag älskar verkligen att bo här. Bort från storstan, ut på landet. Hus! Plats för alla möbler och saker. Grönt. Kor i hagar, egen trädgård. Ibland blir jag lite ovan och tänker att vi inte ska störa våra grannar när vi bullrar på kvällarna, och sedan kommer jag på mig själv att vi inte har några grannar vägg i vägg eller över eller under längre.

Idag cyklade jag och barnens farmor till bastakvarn med barnen, ett fik i ett annat samhälle 3 km bort. Jättemysigt!



Tyvärr tog jag inte kameran med mig, så jag kan inte visa det härliga landskapet här omkring. Det får bli en annan gång.
På väg hem cyklade vi förbi en linbana. A ville testa och tyckte det var jättekul, K ska prova nästa gång säger han. Imorgon kanske?

Dessutom har vi (P) fixat ett musik/studio/pysselrum av det lilla rummet i källaren. Så nu får barnen ha pysselrummet på ovanvåningen i fred.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Ni har det verkligen mysigt! Kul att det heter Lillängen, precis som hos Kina o janne i Holmestad! Massa kramar, kommer snart med sängen, jag hör av mig!

2011-07-22 ~ 09:40:11
URL: http://lippanssalighetssaker.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej! Vet inte hur ofta du tittar till här, men postar ändå. Hörde att du fyller år idag (?) av föräldrarna, som gärna ville hälsa och gratta. Så stort grattis från hela familjen Svensson/Stiller!

Lina

2011-09-17 ~ 16:19:57
URL: http://concordelia.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0