.våningssängen

Natt 1:
Har jag redan skrivit om. Det blev en hel del rop, prat, lek och bus innan de somnade runt 21. Sov hela natten utan att vakna båda två!

Natt 2:
Fortfarande skavfötters. Lite lek och rop och prat innan de somnade runt 20.30-21.00. Sov tills jag gick och la mig. Någon/några timmar senare vaknade jag av att A grät och sa att "K sover på lakanen!" dvs han låg i vägen för henne. Hon fick komma till mig och sova där resten av natten.
På morgonen vakande K och var glad och sa att "Han sovit ensam i nya sängen!"

Natt 3:
Lite prat och så, men de somnade 20.30 och sov hela natten.

Natt 4:
Nu. De har nyss lagt sig, lyssnar på band. Inget prat och rop än så länge. A sover i översängen!! Hoppas det går bra. Kanten är hög så jag är inte så orolig att hon ska ramla ner mitt i natten, men om hon vaknar och försöker klättra... nåja. De sover nakenfisar nu när det är så varmt, så hon får helt enkelt låta bli nattlinne tills hon är mer van att klättra.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0