.bvc

Idag hade K en tid på bvc. Han skulle få sin vaccination. Trots att jag pratat med honom och förberett honom så blev det jobbigt, han ville inte utan tyckte att sköterskan skulle sticka i en docka istället. Men tillslut gick det bra, även om han blev väldigt ledsen.

Vägdes och mättes gjorde han, 17,5 kg och 112 cm lång. Jag vägde A också medan vi väntade på vår tur, hon vägde 13,4 med kläder på. Sköterskan drog av ett hg av K´s vikt, så jag antar att jag ska göra det på A med, så då landar hon på 13,3.

Sen hade jag lovat K att vi skulle till biblioteket efteråt, men jag klantade mig och glömde plånboken hemma. Så typiskt! Så vi fick åka hem, och sedan fick han välja på att åka tillbaka till biblan nu, eller ta biblan på fredag och istället göra chokladpudding. Han valde chokladpuddingen.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0