.merlins return

Till ikväll har jag köpt lite dricka, chips och godis. Snart blir det filmen Merlins return, en helkväll då den är närmare 3 timmar lång. Hoppas den är bra.

Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle kolla på melodifestivalen. Jag brukar ju se svenska finalen och sedan stora finalen. Inte för att det brukar vara bra. Tyvärr hittar jag nästan aldrig någon låt jag gillar. Jag gissar att det inte riktigt är min typ av musik.

Men så i år var det plötsligt två låtar som faktiskt var bra! Jag har bara sett en av delfinalerna, så jag kan ju egentligen bara gissa resten, men jag är övertygad om att det bara kommer bli dåligt ikväll. För vad gör folk? Jo, röstar ut de enda som i mitt tycke förtjänar att vinna.



eller


Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0