.lite irriterande

Hörde nyss en duns, och det var stackars A som ramlade ur sängen. Men det gick bra, hon verkade mest trött när jag försökte trösta och kolla om hon slagit sig.



Jag är lite irriterad, för A´s fleecejacka är borta. Förhoppningsvis kommer den tillbaka imorgon. Igår när jag hämtade barnen lät jag deras fleecar hänga kvar på krokarna, och idag när jag lämnade var den inte där. Men visst, någon kan ha fått med sig den hem, men tar man inte med den tillbaka dagen efter då? Alltså borde den varit tillbaka när jag hämtade idag, men det var den inte.
Det mest irriterande om det nu är så att någon tagit fel är att de isåfall tagit ner den från A´s krok! En sak om den legat på bänken eller så, men jag vet ju att den inte gjorde det. Är den inte tillbaka imorgon ska jag fråga personalen. Jag vet att ett barn har någon liknande, för en dag när jag hämtade låg både den andra och A´s fleece på bänken, men det är skillnad på märke och lite på färgen. Dessutom är A´s namnad.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0