.mina nya böcker



Katharine Kerr - The Silver Mage (eng)
Sista boken i Deverry-serien, bok nr 15. Sorgligt att denna underbara saga ska ta slut...

Neil Gaiman- Neverwhere
(eng)
En av de bästa böcker som någonsin skrivits

Neil Gaiman - Smoke and Mirrors (eng)
Novellsamling av en av mina favoritförfattare

John Ajvide Lindqvist - Lilla stjärna
Har ju läst nästan alla hans tidigare böcker och gillat dem så...

Markus Zusak - Boktjuven
Snubblade över den och den verkar bra.


Egentligen var min lista över böcker att köpa mer än dubbelt så lång. Men jag får nöja mig med de här sålänge. The Silver Mage står först på listan att läsa, fast först måste jag läsa ut föregångaren, The Shadow Isle.




Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0