.curry försvann och blev mos

Barnen busade så när de skulle sova att de busade bort Curry. Jag försökte förklara att det blir så när man inte städar sitt rum, när det ligger saker överallt så försvinner grejer och vi får leta imorgon (efter att både jag och P letat precis överallt, i alla rum). A blev givetvis helt förtvivlad. Enligt henne hade Curry smitit ut och gått till affären, men han sprang inte över vägen utan gick och så kom bilarna och körde över honom så att han blev mos. Så jag fick ju leta lite till, och som tur var hittade jag honom bakom en leksaksback. Allt frid och fröjd. Dessutom lyckades jag hitta en liten kedja som K grät över att han inte lyckades hitta.

Buscurry

 

 


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Vilken tur att Curry kom till rätta och inte hade blivit överkörd! Många krama till er alla! Måste snart komma o hälsa på!

2010-07-31 ~ 09:31:12
URL: http://lippanssalighetssaker.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0