.isgator

Nu har vi firat nyår också.

Jag och barnen var ute på dagen och gick ner till lekparken. Kanske ett misstag då hela marken och alla gator var täckta av ett tjockt lager hal is. Det var inte lätt att ta sig ner, och inte lätt att ta sig upp heller. Tillslut gick det iallafall, åt båda hållen.

Till middag blev det hasselbackspotatis och lövbiff. Chokladpudding till efterrätt. Sedan la P barnen och jag spelade BG såklart. Innan tolvslaget blev det yatzy och lite ostbågar och chips och julmust. Vid tolvslaget väckte vi barnen och kollade på raketer. Fast vi glömde skåla, och jag vet inte riktigt när 2009 tog slut och 2010 började. Spelar roll. Det var en mysig nyår iallafall, precis lagom. K var trött och ville gå och sova igen, A var fascinerad av alla fyrverkerier och ville titta en lång stund. Sen gick hon och jag och la oss.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0