.igår

Grannen ovanpå har ett barn som är precis emellan K och A i ålder. Vi har pratat om att låta barnen leka hos varandra och inte bara ute, och igår blev första gången. Jag och barnen gick en trappa upp för lek och fika. Barnen dök såklart på alla nya leksaker med en gång, och K ville inte ens gå därifrån när vi skulle ut en sväng.
A testade K´s cykel, och så plockade vi vitsippor, gick förbi gymmet som ligger här och kollade lite priser, fast jag vet inte. Jag är inte gymtypen. Mest var vi där för att kolla om det finns någon fotboll för barn. Det gör det tyvärr inte, isåfall får vi åka några spårvagnshållplatser bort. Grannen funderar på någon aktivitet för sin son, och jag vill nog att K ska börja på något han också. Det vore bra om de kunde börja tillsammans.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0