.böcker och tradera

Jag började med tradera för att kunna köpa lite ponnys till A. Men nu verkar jag ha gått över till böcker istället. Egentligen hade jag tänkt handla på bokrean, men det är faktiskt roligare på tradera.

Hittills har jag köpt:

En del av Tad Williams serie "Minne, sorg och törne". (Saknar bara en del av 12 nu, håller koll)
Coraline, av Neil Gaiman
Den fallna solens drakar 3, av Margareth Weis och Tracy Hickman (hade de 2 första delarna så...)
Mördarens lärling, av Robin Hobb

Och nu har jag nyss vunnit två till och väntar på att vinna den tredje. Denna gång en ungdomsserie av Joan Lowery Nixon. Jag har första delen hemma hos mamma i Habo i en låda i ett förråd. Jag vet inte ens om jag kommer gilla dem nu, men det är ju lite nostalgi över det. Dessutom kanske K och A vill läsa dem senare, och det är ju roligare att ha hela serien än bara en del. Dessutom vann jag de två första för 1 kr styck, så det är bara frakten som kostar. Får se vad den tredje landar på, men än så länge är priset lika lågt. Håll tummarna.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0