.stulna frågor

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

Hus! Och inreda det fint, och kanske resa och aldrig mer jobba utan ägna mig åt andra saker.

Har någon någonsin kallat dig lat?

Det tror jag säkert, och jag tar det som en komplimang.

Vilken svordom använder du mest?

Helvetes och jävlar.

Tittade du på tecknat när du var liten?

Ja, och jag gör det fortfarande.

Hur många syskon har du?

Tre.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Ja, både ock.

Vad har du för väder just nu?

Kvällssol.

Vad åt du till middag lunch senast?

Färsgryta med pasta och banan.

Kan du vissla?

Ja, litegrann.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Säkert flera av barnens filmer, om jag skulle anstränga mig.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Fyra.

Har du en stationär dator eller en bärbar?

Både ock.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?

Bild, svenska, filosofi.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Helvetes, jävla skit.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

Hmm... min sons namn är fint såklart. Men jag vet inte...

Har du åkt moped någon gång?

En gång i hela mitt liv.

Vad lyssnar du på nu?

Lite fåglar utanför.


Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0