.ett fint hem

Jag vill ha en ny soffa. En tresits i tyg, svart eller grå, med en önskan om att katterna ska låta bli att vässa klorna på den.

Sedan en kista framför fönstret, helst i mörkt trä, där vi kan lägga filtarna. P blir alltid galen på mig för att jag strör filtar omkring mig, och de kan inte ligga i hörnet bakom soffan, för då blir det en matplats för pälsängrar.

En liten soffa, eller kanske tre mjuka pallar i hallen. Tror det skulle vara skitsnyggt med tre pallar faktiskt. Och praktiskt.

Sängarna till barnens rum! Med fina överkast. Och hyllorna.

Och så tavlan från swedenrock-katalogen. Sedan ska jag försöka mig på att måla några tavlor själv också.

När ska detta bli verklighet då?

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0