.vad vi gjort idag

Först tänkte jag att vi har ju hittat på en massa idag, fast sedan tänkte jag att jag skulle lista här på bloggen, men det var ju inte så mycket ändå.
Vi har byggt lego.
Barnen målade med vattenfärger.
Vi gjorde dockor av toarullar. Fast det var lite problem för jag hittade inget garn och inget tyg. Tog en tröja jag absolut inte ska behålla och klippte sönder, och så hade vi ett skosnöre. Ögon, näsa, mun fick bli med tuschpennor.
Vi har inte gått ut. *Skäms*.  Tur det är dagisvecka igen, då är de ute minst 2 timmar om dagen. På dagis och när jag hämtar.

Min nacke gör fortfarande ont, fast nu på ett lite annat sätt. Kan itne vrida huvudet åt höger, och jag känner mig "tung" i huvudet om jag rör det på ett speciellt sätt. Kanske borde ta en värktablett så smärtan försvinner för ett tag så jag ev slappnar av ordentligt. Jag känner inte att jag spänner mig, men det kan ju bero på något sådant? Fattar inte hur jag kunde sträcka till den så genom att ? Och det var ju i onsdags morse och nu är det söndag kväll. 5 dagar. Suck.

Kommentarer
Postat av: Trogtylit

stretcha nacken ofta! kan förklara hur du ska göra om du vill :)

2009-03-04 ~ 20:02:01
URL: http://trogtylit.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0