.måndagsblogg

Hemma med ett friskt barn och ett sjukt barn som är frisk. Vilken tur, det verkar inte ha varit magsjuka, utan snarare tom-mage-kräkning. Men hemma får de vara ändå idag. För han hade faktiskt feber igår. Eventuellt blir det en hemmadag imorgon också, beroende på hur mycket han äter idag. Än har det inte varit så mycket.

Har massa saker att göra nu i dagarna. Måste till af, försäkringskassan, veterinären med kissarna, P ska på synundersökning plus att vi ska försöka komma iväg och storhandla vilket kräver en del planering när man inte har bil. Minst en unge måste vara med, så att man kan ta med vagnen utan att skämmas. Sen ska papper in på 2-3 olika ställen med olika saker, inkomstuppgifter och skit. Suck. Jag försökte organisera det lite och lyckades, förutom att vi har fel blankett till fk. Suckostön!
Och både jag och P har ärenden, men vi kan ju inte släpa ut ungarna, så P får väl göra sina ärenden idag så gör jag mina imorgon. Det blir nog bäst.
Och middag ska planeras och handlas till och lagas. Suckostön igen. Det är därför jag vill storhandla, fylla hela frysen och slippa fundera en massa.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0