.jag smet in

Vårt modem är sönder sedan i onsdags! Inget internet, ingen hemtelefon. Fatta vad irriterande och jobbigt!
De bytte elmätarna i huset och bröt strömmen i ca 15 minuter, vi var inte hemma men jag vet att det gjordes den dagen pga digitalklockan i sovrummet. Iallafall, sedan dess lyser endast två gröna lampor på modemet. Bredbandsbolaget tror att det beror på något annat, men det är egentligen skit samma vad det beror på, det viktiga är att det fixas! Och i torsdags sa de tidigast på måndag. Jättekul.
Så hur kan jag då sitta här och skriva?
Enkelt... tack någon kär granne med trådlöst internet utan lösenord. Tack, tack, tack.

Jag har för övrigt inte saknat nätet så mycket, har jobbat varje dag och lagt mig tidigt, och igår när jag inte behövde lägga mig tidigt (eftersom jag var ledig idag) så kollade jag sex avsnitt av Veronica Mars, så jag hade att göra till halv två.

Jag är inte så beroende som jag tror av internet, fast just nu är jag glad.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0