.traderare

Tradera är faktiskt kul. Jag har hittat precis alla gamla ponnyfilmer där, och är nu stolt ägare till varenda gammalt avsnitt som finns. Idag fick jag hem en fladderponny jag köpte till ungarna, som blev helt överlyckliga. Dessutom vann jag två böcker i en fantasyserie jag inte har komplett. Nu saknar jag bara en del, den var min tills det var en halv minut kvar, sedan blev jag överbjuden. Suck. Det är det enda trista med tradera, när man blir överbjuden i precis sista sekunden. Har hänt mig flera gånger nu, men å andra sidan sitter jag där själv och bjuder när det bara är någon minut kvar.

Jobb idag, imorgon och på lördag. Nästa vecka ser lugnt ut, kanske drar vi till Borås djurpark en av dagarna? Lika bra att passa på, jag vet ju inte alls hur sommaren kommer att se ut. Mycket jobb antagligen.

Nu ska jag snart göra lite knäckbanan och titta på Veronica Mars. Bara 6 avsnitt kvar av tredje och sista säsongen... ochj ga har ju redan sett dem på tv... dumma människor i usa som inte kan titta ordentligt på sina bästa serier, så att de inte läggs ned pga för dåliga tittarsiffror. Dumma!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0