.ska jag?

Det blev inget slottsskogen för mig och ungarna idag. Ärligt talat så orkade jag inte. Har varit helt slut idag, så trött att jag knappt orkat någonting. Dessutom somnade A sent igår och var anska gnällig under dagen, och så blåste det ganska mycket även om det var varmt. Vi nöjde oss med att gå ut och blåsa lite såpbubblor utanför huset istället.

P tog hål i näsan igår och jag är också sååå sugen. Ska jag? Jag vill verkligen, men skulle jag passa i det? Det får bli med pistol isåfall, jag vet att man inte "ska" men jag vägrar låta någon köra igenom en nål... aj. Sen vill jag inte ha en ring heller utan isåfall en liten pärla. Kluven... får fundera ett tag till.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0