.sjuk i värmen

Idag har jag en ledig dag, och vi skulle hitta på något kul jag och barnen. Istället sitter vi hemma med febersjuk dotter. Hon är varm och sover och sover, vill inte äta och säger nej till glass. Har fått i henne mjölk och vatten iallafall. Imorgon ska jag egenligen jobba, men P ska också jobba och han bara måste vara i studion så jag fick ringa och säga att jag måste vab:a imorgon. Oavsett om A mår bra imorgon eller ej så måste hon ju vara hemma efter en dag med feber och utan mat.
Stackars, stackars liten.
Stackars K som inte får gå ut. Försöker övertala honom till att gå ut själv en stund, men han vill inte. Inte ens på balkongen. Förhoppningsvis är sommaren lång med många fina dagar, så då gör det inte så mycket om vi är inne en dag. Men det känns ändå lite surt, hela helgen har jag jobbat 9-18, instängd på en varm våning. Fast barnen har iallfall haft minisemester lördag-söndag, hemma hos farmor med lek i vattenspridare och träffat släkt.

Kommentarer
Postat av: floria

Vet hur det är, det är alldeles för varmt ute för T, så jag är bara ute när han sover, vilket vsrit lite idag. Men jag och C gick och badade när S kommit hem i alla fall. Kram!

2009-06-29 ~ 21:30:05
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0