.glömsk

Nu kom jag på att det är tisdag och att jag missat både Ugly Betty och Desperate Housewives. Nåja, det går väl i repris. Om inte, skit samma.

Idag pratade jag med min chef på jobbet att jag vill vara helt säker på att vara ledig mina lediga dagar. Hon förstod mycket väl, och ska sätta L på mitt schema så jag inte rings in om det är något, eller kommer till jobbet och plötsligt ser på schemat att jag fått fler pass på dagar jag trodde jag skulle vara ledig på. Jag känner att jag måste göra så - dels vill jag ha barnen hemma från dagis så mycket som möjligt, och dels måste jag kunna planera saker i sommar. För barnens skull, såklart.

Imorgon är jag och barnen lediga, torsdag jobb och sedan långledig, fyra dagar, över midsommar. Helt underbart! Undrar vad vi ska hitta på.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0