.Tilda

Sov så gott lilla Tildagos.

Hittade henne imorse. Visste det. Kände det på mig. Lilla gumman, jag hoppas vi gjorde allt vi kunde, tänk om vi kunnat göra mer? Din andning var så ansträngd, du kunde inte stödja alls på bakbenen i slutet. Idag skulle du fått åka in och få dropp - istället blir det Knas som är där nu. Kanske var det bra att du fick somna in hemma, i trygg miljö. Istället för på spårvagnen, eller hos veterinären. Jag tror du har det bra där du är nu, äter god mat och gurka, sover på gräs och varma filtar. Jag tänkte skicka med ditt lilla gosedjur med dig, men sedan behöll vi det hemma. Ett litet minne. Sov gott, Tilda.

Kommentarer
Postat av: Denice

Åh, lilla skruttkatten... Har följt bloggen extra noga, det känns ju lite sorgligt för mig också. Har inte hunnit kommentera eftersom det varit så mycket på jobbet, men nu var jag ju tvungen... Kram!

2009-01-27 ~ 11:21:42
Postat av: tina

men gud.. nu börjar jag nästan gråta. ),: stackars lilla tildagos!! Usch.. vad sorgligt.. ),: men nu lider hon inte mer iaf..

2009-01-27 ~ 17:23:04
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: tina

Håller alla tummar jag har för knas!! KRAM!!

2009-01-27 ~ 17:23:38
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: floria

Jag vet att ni gjort allt ni kan, det gör man ju, men det räcker inte alltid. Mot alla sjukdomar kan man inte rå på. Hoppas det går bra för knas. Kram igen!

2009-01-27 ~ 19:58:50
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0