.prison break

Ikväll blir det nog ett prison break-avsnitt eller två. Kan ju inte sitta vid laptopen varenda kväll hela veckan, så som tur är ligger avsnitten på P´s dator, så får jag lite variation.

Bio får bli nästa vecka, det borde ju funka att köpa biljetterna senast den 4e, men inte behöva gå då, utan köpa dem till några dagar framåt, för nästa söndag kunde P´s mamma komma. Kunde iofs ha frågat min mor, men vi ska hem dit snart på förhoppningsvis en vecka så vi gjorde inte det. Då blir det rosenlund och kanske pulkaåkning om det är snö, och hälsa på hos min mormor och morfar och farmor och farfar.

Andra planer nästa vecka: Ringa min chef och tigga jobb (om det finns, håll tummarna) och annars söka en massa andra jobb. J a g  v i l l  j o b b a ! Eller snarare: jag vill ha pengar.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0