.nytt år

Halsen har äntligen gått över.

Finns inte så mycket att skriva just nu. Nyår var mysigt, vi åt tortillas och jag bakade en rulltårta som jag la grädde ovanpå och så skrev jag 2009 med frysta hallon. Den blev god. Fast inte så snygg.
Sen kollade jag och P på film, Domino med Keira Knigthley, och den tog slut strax innan 12-slaget. Då skålade vi och pussades lite och kollade på fyrverkeriet i fönstret. Jag hämtade K så han fick titta lite och sen gick jag faktiskt och la mig. För jag skulle ju upp innan 6 och åka och jobba.

Jobbet gick bra och var faktiskt kul, vi hade lite problem med några småsaker, men allt fixade sig. Folket kom i en jämn ström, så det fanns hela tiden lite att göra, men det var inte stressigt eftersom inte alla kom på en gång. När vi skulle städa hade nästan alla skyltar på dörren, eller så låg de och sov, så vi behövde bara städa 2 rum.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0