.glömsk

Härmondagen var jag så glömsk. Först skulle vi till dagis och halvvägs ut genom vår dörr kom jag på att jag glömt nycklarna. Så jag hämtade dem.
Sen när jag skulle hämta barnen glömde jag nycklarna igen, fast på riktigt den här gången. Tur att P var hemma. Ringde honom direkt så han skulle veta och inte gå iväg eller sitta med lurar eller nåt annat dumt.
Sen höll jag på att glömma nycklarna en gång till, och idag glömde jag mobilen när jag och barnen gick ut.
Sedan vet jag att jag glömt en sak till, samma dag som det där med nycklarna gånger två, men vad det var har jag glömt. Typiskt, va!

Kommentarer
Postat av: floria

Hahahaha... jag vet. Jag har glömt nycklarna på jobbet tre gånger, så att jag och Corinne inte kommit in. en gång gick vi hem till Liza och Roger, en gång var vi på lekplatsen i två timmar och en gång kunde Stefan åka hem från jobbet. Suck.

2009-02-21 ~ 13:07:47
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0