.dyra biljetter

Shit vad tågbiljetterna var dyra! Upptäckte det idag. Kollar ju alltid resan på internet, och sedan brukar jag köpa i sj-butiken. Jag vet att det är lite billigare att handla på nätet eller i automaten utanför, men priset brukar skilja på ca 15 kr så det är ju inte så mycket. Men på de här biljetterna skiljer det ca 50 kr/biljett! 100 kr dyrare än jag räknat med att de kostade. P köpte dem åt mig, så därför reagerade jag inte förrän innan idag.
Har de ändrat sitt biljettsystem eller vad? En sak vet jag iallafall, ska aldrig mer gå in och handla dem över disken.

Kommentarer
Postat av: tina

surt att dom var så dyra. ):



Han skrev att han inte hade råd ekonomiskt, men det tror jag inte på, jag tror att han inte gillade lägeheten bara. För hans på bymarken var ju dyrare än vad den här är, så det verkar som att det var nåt han drog till med. (:

2009-02-09 ~ 00:38:28

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0