.byta film

Bioprogrammet till helgen är släppt, så det borde inte vara några problem att köpa biljetter idag. Fast filmen vi tänkt se, Changeling, har tydligen slutat gå så det får bli en annan. Mammut kanske. Troligen.
Måste dubbelkolla med barnvakt först, och sedan hoppas på ett konstigt sätt att det inte blir jobb. Eller ta den senare tiden.
16.15 för barnens skull, så vi är hemma innan de ska sova
eller
18.45 ifall jag ska jobba, då är det inga problem eftersom bion ligger i närheten av jobbet.
?

Och sen är det som sagt meningen att jag och barnen ska åka bort. Jag tror att jag faktiskt bara får bestämma dagar, och sedan helt enkelt tacka nej till jobb de dagarna och bara hoppas på att det kommer fler tider. Det är nackdelen med timvik, det går knappt att planera någonting alls, och det är så trist. Jag vill ha mer fast jobb, jag vill plugga, jag vill...

Kommentarer
Postat av: floria

Nej, det är det jag har gjort hela tiden, det räcker med två cm vatten så blir hon jätteledsen. Skumt.

2009-02-05 ~ 11:46:56
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0