.stor och stark

Okej, nu får jag boka upp mig varje onsdagkväll klockan tio då. Tur det var tio och inte nio iallafall. Då vet jag med säkerhet att barnen har somnat.

Idag har jag gjort starka lyft. Stoj och tajk, som A säger. Billybokhyllan i barnens rum har jag flyttat in i sovummet och fyllt med alla barnens böcker, spel och pussel. Det blev bra, faktiskt. Lite tomt i deras rum nu bara, men förhoppningsvis ska vi få hit de nya hyllorna och sängarna snart. Ibland får man ingenting gjort bara för att man inte börjar, men börjar man blir det som en liten morot att fortsätta. Som med alla kartonger. Vi köpte en massa på Öb och sedan fyllde jag upp dem med diverse saker, och sedan fick de stå i sovrummet bara för att förrådet inte var iordning. Tillslut blev vi galna på alla kartonger som stod där och såg till att få förrådet fixat.

Nu ska jag leta scrapsaker. Jag har inte beställt än, för att butiker har så olika saker, och jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Måste beställa lite saker till ungarna med, nu dröjer det inte länge till födelsedagarna. Har bestämt en sak till K ska få, ett pussel med fler bitar. Det största de har nu är nog 20 eller 25 bitar och det lägger han ju lätt som ingenting. Jag hoppas hitta ett pussel med Musse Pigg eller Abc-tåget. Det sista är nog bara att glömma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är true blood du menar så är jag helt fast och är redan inne på säsong 2 avsnitt 10, den blir bara bättre och bättre =)

2009-08-28 ~ 22:06:15
Postat av: Anonym

om det är true blood du menar så är jag helt fast, är redan inne på säsong 2 avsnitt 10 och det blir bara bättre och bättre =)

2009-08-28 ~ 22:13:26

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0