.skor

I veckan köpte vi alla par skor som vi skulle ha. Och tänk att jag köpte ett par sådana där väldigt fula tofflor som alla numera går runt i. Jag. Som aldrig i min vildaste fantasi trodde jag skulle äga ett par sådana Fula. Men nu knallar jag runt i dem på stan.

Nej, jag driver med er. Ganska självklart går jag inte i dem på stan. Men det är sant att jag köpt ett par, för 99 spänn, men jag har dem faktiskt på jobbet. Mina gympaskor jag haft där håller ju på att tappa sulan, så jag var bara tvungen att köpa något annat att jobba i. Och ska jag vara ärlig så är toflorna helt okej att ha på sig, även om de i affären inte alls verkade passa på mina fötter. De kändes för små och för stora på samma gång. Men nu är de alltså okej.

Annars köpte vi:
Skor till P 299 kr
Skor till mig 199 kr (inte jättesnygga men de fick duga för tillfället)
Gympaskor till K gratis (eg 150 kr)

Fula tofflor 99 kr
Gympaskor till A 99 kr
Gummistövlar till A gratis (eg 79 kr )

Gummistövlar A 79 kr
Gummistövlar K 79 kr
Gummistövlar K gratis (eg 79 kr)

Skopunkten är väldigt bra. 9 par skor för ca 850 spänn. Inte dåligt.

Men någon gång i september-oktober ska jag gå och köpa ett par skor jag vill Ha, något snyggt par, istället för att bara nöja mig med de bästa jag kan hitta på skopunkten.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0