.nya serien

Ska kolla på nya serien ikväll tänkte jag. Hoppas den är dålig, jag vet inte om jag orkar följa serier på tv just nu. Men jag ska ge den en chans iallafall. Jag köpte ju billiga pringels på netto igår, och en dricka idag i affären. Det blev lite pinsamt för när jag skulle trycka ner mjölken, juicen och drickan i varukorgen under vagnen gick drickaflaskan sönder! Blev ett litet hål i botten någonstans och dricka bara sprutade ut. Satte snabbt ett finger på och vände mig helt oskyldigt till kassörskan och sa att till, hon bad en annan kund om en kasse och så fick jag lägga ner flaskan där innan den sprutade ner hela mig + golvet. Det gick bra. Och jag fick hämta en ny flaska. Hon fattade kanske inte att det var mitt fel.

Kommentarer
Postat av: floria

är det true blood du menar? sorry, den är galet bra.

2009-08-27 ~ 10:11:10
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0