.mina fina saker

Jag har beställt lite saker från Sweden Rock Shop.De har mycket fint, men plånboken får ju bestämma, och eftersom jag ska köpa både färg till min skrivare och lite scrapprylar denna månaden, så nöjde jag mig med en tröja, en poster och ett konsttryck.



Tröjan - såååå snygg, eller hur! Hoppas bara det blev rätt storlek.



Konsttryck till vardagsrummet.



Poster till köket. Ska såklart köpa en fin ram till, även till konsttrycket.

Ska snart beställa färg till skrivaren också. Kommer nog köpa original, även om det är mycket dyrare än kompatibla. Men jag vågar inte chansa. Klart att det känns när det med original kommer kosta mig över 800 kr, och de kompatibla går att hitta för kanske 300... fast då undrar man ju över vad det egentligen är för kvalité på de andra färgerna. Efter lite googlande verkar det vara mest en chansning, det kan bli bra, men det kan också bli dåligt. Och jag vill ju kunna skriva ut fina foton. Dessutom ska färgen visst räcka ganska länge.
Och scrapsaker, jag behöver lim, och då kan jag ju passa på att köpa lite annat också, eller hur. Det är ju ändå snart min födelsedag. Det får bli min present till mig själv. Av P ska jag få en tatuering har jag bestämt.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0