.vad göra av kvällen

Först hade jag tänkt att jag skulle scrappa lite, har ju köpt fotoklisterlappar nu äntligen. Behöver visserligen lim också men klarar mig utan ett tag iallafall. Men jag är nog lite för trött och nu är klockan såpass mycket att det inte känns som nån idé.
Funderar på att måla någon tavla, fast inte ikväll.
Tror jag ska slänga ihop en portion knäckbanan och ta lite glass till och så någon film, frågan är bara vilken isåfall. Måste skaffa en liten bok och skriva upp alla vi har, jobbigt att leta igenom alla lådor. Hm... har så svårt att bestämma mig. Ska jag se någon jag inte har sett, eller någon gammal favorit? Hela kvällen kommer ju gå åt att bestämma sig, jag och min beslutsångest...

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0