.paket

Idag fick jag hem en av ponnyfilmerna, kul! Kom hem med barnen från dagis och där låg avin i hallen, så vi gick till affären och hämtade den direkt. Hoppas de andra kommer snart.
Imorgon måste jag till af- tråkigt. Ska redovisa alla jobb jag inte sökt... eller jag menar såklart tvärtom, alla jobb jag sökt.
Nu ska jag på toa, sen göra te, sen blir det UB på video

Och helt plötsligt har jag fått en känsla av lite tid. Innan hade jag så mycket tid men nu finns det så mycket jag vill göra på kvällarna. Det ska sorteras och göras iordning, jag har en massa filmer jag inte sett och massa böcker jag inte läst, tv-program att titta på och scrapsidor att göra. Korsord att lösa och så har jag börjat skriva en sak, plus att jag börjar bli sugen på att spela dataspel igen. Hur hinna med allt???

By the way, igår köpte jag en korsordstidning, vad är det den heter, kors och tvärs. varför köper jag den? Det är ju ingen utmaning! Köpte den förra också och löste varenda kryss. LÄTT! Köpte en annan efter det som var mycket svårare, men med lite tankearbete fixade jag det mesta i den också.
Men det jag skulle skryta om, jag menar komma fram till, var att jag köpte alltså tidningen igår, och man kan bara tävla till den 30:e. Förra gången missade jag att skicka in alla ord eftersom internet la ner ungefär samma dag som de skulle in, så denna gång tänkte jag att jag skulle skicka in dem. Gratis på internet, liksom. Men skulle jag hinna, det är ju bara 2 veckor kvar?
Hahaha det finns 23 tävlingsord och jag har redan fixat 16, och då har jag knappt suttit med tidningen. Jag vill ju ha hjärngympa!

Kommentarer
Postat av: tina

haha, jag köper jämt korsordstidningar. ((:

2009-04-15 ~ 22:50:40
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0