.jag är ju korkad

Ibland går inte hissen ända upp på mig heller, eller ja, den brukar ju komma upp tillslut iallafall. Lite tekniska problem bara.
Jag kom iallafall på varför inga barn på A´s avdelning var utklädda. Det stod ju om festen i K´s avdelnings månadsbrev, men vi har inte fått någon alls info från A´s! Så det kan ju bara ha varit vi föräldrar med ungar på båda avdelningarna som kan ha vetat om det.
Fast innan hissen kom upp frågade jag på A´s avdelning om de haft någon påskfest, och de hade också varit inne hos de stora ungarna!
A berättade så stolt för mig medan vi gick och hämtade K att hon ätit kaka med grädde, att K hade dansat, att hon ätit popcorn och fått dricka. Och att hon sjungit "Tuppen och hönan" vad nu det är för sång.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0