.trött

Jag är trött. Och ledig! Härligt.

Trivs faktiskt bra på jobbet även om det känns skittråkigt ibland, uppgifterna alltså. Bädda sängar och städa toaletter, bädda sängar och städa toaletter, bädda sängar och städa toaletter...
men det är ett jobb iallafall. Tänk så rädd jag var att jag inte skulle få något jobb! Och så fick jag ett direkt. Hur länge var jag arbetslös? En vecka? Och sen fick jag faktiskt hela två jobb fast jag tackade ju nej till det ena. Sen ringde de faktiskt från ett annat fundraisingjobb också, och det var underbart att säga att jag inte var intresserad längre. Kanske låter lite... hm, ordet?... självförtroendeaktigt (nä så heter det inte) när jag säger att jag tror jag hade fått det också om jag velat.

Men jag måste komma på vad jag vill göra med mitt liv. Det jag funderat på och nästan bestämt mig för känns inte så jättelockande ändå faktiskt. Synd. Jag får ge det ett år, eller två, och verkligen fundera. Och försöka uppfylla en dröm, kanske?

Kommentarer
Postat av: Denice

Har ju alldeles glömt bort eftersom det varit så stressigt: STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN I EFTERSKOTT! Har ett par kort hemma som jag tänkt skicka till barnen, hoppas K blir glad även om det kommer långt efter att födelsedagen varit... Stora kramar!

2008-09-19 ~ 15:53:18

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0