.lediga dagar

Lediga dagar går så fort. Alldeles för fort.

Idag har jag handlat till K´s födelsedag. Presentpapper, snöre och tejp till paketen. Ballonger. Tårtingredienser. Jag ska göra en tåg-tårta. Bottnar av rulltårta som jag skär ut i rektanglar, till ett lok och en vagn. I den enda delen ska jag lägga mosad banan och mosade hallon, i den andra mosad banan och chokladsmet. Grädde på alltihop och så dekorera med strössel. Bananskivor som hjul. Hoppas det blir bra.

Imorgon måste jag upp tidigt. Suck. Och så är jag lite nervös. Vi ska tydligen bara vara tre imorgon så jag ska ju städa en korridor själv. Har bara varit själv kanske trekvart innan. Hoppas jag inte misstolkar listan på något sätt. Men äh, det går nog bra.

Tänk att min lilla kille snart är 4 år! Jag längtar till på tisdag. Då ska vi vara lediga allihop.

Kommentarer
Postat av: tina

du får puss på K från mig på tisdag.. (: det kommer säkert gå bra imorgon. (:

2008-09-07 ~ 22:10:48

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0