.k

K sov i vår säng inatt. På morgonen tänkte jag smyga upp på toa och ta med A ut, men K vaknade såklart. Så han fick också gå upp och kissa, och sedan la jag honom i hans säng. Han var med på noterna och drog täcket om sig och låtsades sova. Sedan hämtade vi paketen och gick in och sjöng "ja må han leva" och oj vad glad han blev!
Slet upp första paketet "Jag har fått en doktorsväska!" på nästa paket "En bilfilm!", nästa paket...

Sedan har han lekt doktor hela dagen och botat oss. Lyssnat på hjärtat, kollat blodtryck, tempat feber (A hade hundra meter, jag hade kilometer 4), kollat öronen och halsen och gett sprutor.

Jag gjorde ju tårtan och barnen älskade den. Åt massor båda två.

På kvällen lekte K födelsedag och slog in massa saker i handdukar och kom och sjöng för oss. P fick ett halsband K gjort på dagis och jag fick en nappflaskkork. Hahaha.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0