.en ny vecka

Stackars A var så trött imorse. Fick väcka henne tio över sju, för att klä på henne och gå till dagis. Båda ungarna fick sitta i vagnen för vi blev lite sena. När hon såg dagis sa hon:
"Ja vill itte, ja vill itte." Fast lugnt. Sedan lämnade vi K och gick till hennes avdelning. Då sa hon:
"Nova (K) vill itte, Nova vill itte." Fast det var ju inte sant, för K ville.
Men A grät igen på lämningen och jag kände mig hemsk, hemsk, hemsk för jag ska ju inte jobba idag.

Fast egentligen ska jag ringa ett stlla och be att få komma idag, för det bestämds i förra veckan, alltså om jag inte hade något jobb idag. Men ett stort problem är att jag jag alldeles glömt att tvätta mina intervju-snygg-byxor! Eller glömt, inte hunnit, de blev smutsiga igår när vi var ute och A la en kladdig godis på dem som hon hittat. Vad gör man??
Har dem i maskinen nu, så får jag väl ringa på onsdag och säga att jag varit upptagen eller något.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0