.stardust

Nu ska jag mysa med snickers, twix och Stardust. Hoppas jag tycker om den.
Köpte den, plus Lady in the Water och Oceans thirteen idag. Egentligen hade jag tänkt köpa Stardust och An american Crime, men jag hittade inte den sista, fastän jag letade i 3 affärer. Jag har hört om den förut, och idag när jag läste Tinys blogg kände jag verkligen att jag ville se den ikväll. Men planerna ändrades och det kanske är tur. Istället för att må dåligt en fredagskväll får jag njuta av Stardust, och dessutom av att inte ha förlorat 69 spänn. För på elgiganten kostade den 169, men jag struntade i att köpa den där och hittade den istället på Onoff för 99.

Och hoppas nu att Stardust är bra! Det är en av de bästa böckerna som finns, och jag hoppas filmen inte förstör någonting...

Kommentarer
Postat av: tina

men jag har den på datorn, så jag kan ju skicka över den till dig om du vill. :-)

men den var hemsk. ):

2008-10-04 ~ 16:48:31
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0