.my little pony

Nyss loggade jag in på Ginza och köpte 4 My little pony-filmer (Glasprinsessan, Slottet bland molnen, Snöstorm i ponnyland och Den gyllene porten - dvs My little pony av den gamla, bästa sorten) till mig själv. Fast officiellt var det väl till barnen. My little pony - the movie har jag redan. Och slottet bland molnen, fast den är på vhs och nu köpte jag den på dvd. Så om det är samma så kan du få behålla vhs:en om du vill, Tiny.

Det blev två julklappar också. Albin till K. Den är ju så rolig, mamma har ett inspelat avsnitt, just nu minns jag inte så mycket men Albin odlar grönsaker som växer och blir jättestora och de vill inte bli uppätna och så går de sin väg, och så simmar det fiskar bland träden hahaha. Och fåglarna sjunger annorlunda sånger. Får se om det på julafton antar jag.
A får en Molly mus-film. Hon älskar Molly mus.

Kommentarer
Postat av: floria

Jag upptäckte discshop i veckan, beställde en charlie & lola-film till C på måndag eftermiddag, och den kom fram på tisdagen... Fast ginza kanske har lägre priser? Har du koll?

2008-10-31 ~ 12:39:58
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0