.morgoninlägg om jobb

Det blev inget jobb idag. De frågade igår om jag kanske kunde hoppa in idag, de skulle ringa vid 8-tiden. Så jag sa på dagis att det eventuellt blir till 16 och att jag isåfall ringer.
Nu ringde de från jobbet och jag behövs inte idag, däremot imorgon (yes!). Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska ringa dagis ändå.
Fast jag sa ju faktiskt att jag bara ringer om det blir kl 16, om det blir den vanliga tiden så ringer jag inte. Och då vet de att jag bara är hemma och lämnar barnen på dagis ändå :S
Fast jag är faktiskt arbetslös när jag inte jobbar, och dessutom har jag pratat med iallafall A´s avdelning, och de tycker att hon kan få komma ändå eftersom de går så korta dagar. Tror inte det är några problem på K´s heller. Problemet sitter bara i mitt huvud.

Men skönt att få jobba imorgon, jag har inte kommit upp i så många timmar än denna månaden, men jobbar jag imorgon blir det minst 60 iallafall. Men jag behöver meeeer. Helst inte under 100.

Nu ska jag äta lite frukost, blir nog makrillmackor och oboy tror jag.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0