.dags att uppdatera

Borde kanske blogga lite också. Ska snart gå och sova. Jobba imorgon igen. Skulle jobbat tis, tors och lör denna veckan, men fick ett 8-timmarspass idag också för att en skulle vabba. Bra, bra! Och tydligen ska det vara en del mässor och konferanser i oktober. Så än behöver jag inte direkt anstränga mig för att hitta ett annat jobb.

Enda nackdelen är att jag vissa dagar träffar barnen så lite. Idag var jag hemma strax innan 18, en timme senare går de och lägger sig. Fast å andra sidan jobbar jag ju inte heltid. Kommer inte göra det förrän barnen går i skolan, minst, iallafall. Tid är mycket viktigare än pengar, och barnen är viktigare än allt. Mina gullegosungar! När jag kom hem tittade de på bolibompa fast det andra, det som går på 1an. Först var de så inne i det att de inte märkte att jag kom, så jag fick ropa på dem 3 gånger. Då reagerade de och kom rusande och kramades. Sen satt vi i soffan och gosade och kramades och lekte och de åkte rutchkana på mina ben.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0