.bus med mjöl

Idag var jag och barnen lediga från jobb och dagis. Vi åkte till bvc (stora killen vägde 15,4 och var 102 cm lång. A hade också gått upp bra, 11,2 väger hon nu, men hon ville inte mäta sig). Sedan gick vi till biblioteket för böckerna var sena igen fast jag hade ingen aning om att det var så mycket som 11 dagar. Ups.

Efter det åkte vi hem och gjorde scones. När de var i ugnen satt jag och K i barnens rum och läste några av de nya biblaböckerna. Och vad gjorde A?



Jo, en klantig mamma hade glömt mjölpåsen på bänken och glömt att lilla dottern fått väldigt långa armar på sista tiden.

Kommentarer
Postat av: tina

Hahaha. ((: då fick du städa. q:

2008-10-16 ~ 22:48:14
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det slapp jag! Det hade knappt kommit på golvet, så det var bara att ta av kläderna och tvätta av henne.

2008-10-17 ~ 21:28:53

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0