.vad göra

Har tråkigt. Barnen sover såklart och P är hos grannen och fixar skivan igen. Jag har surfat och tröttnat och vet inte vad jag ska göra.
Det är för sent för att scrappa och dessutom har jag inget lim.
Mina dataspel är inte installerade och dessutom är de ganska stora projekt - jag vill vara riktigt sugen på att spela flera kvällar i veckan i flera månader om jag ska börja om på ett.
I ett tidigare inlägg skrev jag om Isfolket, och jag har nu läst om hela serien och är på den sista, bok 47, och även om jag gillar serien så måste jag säga att de fem sista, nej tillochmed sju sista eller vad fan det nu är, iallafall, i slutet är de så jävla tråkiga och överdrivna och jag kämpar mig igenom bara för att jag "ska" men nu orkar jag inte den sista.
Och det jag vill komma fram till är att jag precis har börjat läsa "Låt den rätte komma in" och jag vill egentligen fortsätta läsa på den nu. Men, ett litet men, jag vill dricka te och äta kexchoklad (godismonster!) och jag är rädd om mina böcker så jag vill inte äta saker som smular när jag läser dem.
Jag kom precis fram till att jag nog vill titta på film. Vi har massa filmer, och av den massan är det säkert 10-15 stycken vi inte hunnit se än. Men jag känner inte för någon av dem. (Nu gnäller jag visst lite mycket).
Då får jag se någon jag redan sett, men lådorna är många och alla lappar som talade om kategorierna är borta (ungarna!) och jag lyfte lite lock men orka...
Sen hittade jag Veronica Mars. Jag har inte köpt säsong 2 än (snyft) men kanske att jag ska se om 1an? Ja, jag tror nog att jag ska det. Iallafall idag. Titta en stund. Kanske.

På tal om filmer, ponnyfilmerna var ju inte riktigt lika bra som jag tänkt att de skulle vara (haha) och Slottet bland molnen var ju inte alls samma som den jag har på VHS, och jag kom på att den heter ju Midnattsslottet eller något liknande. Jag har iallafall kommit fram till att den (midnattsslottet), smojset och rampljus är de bästa. Rampljus har jag tyvärr inte. Och jag skulle gärna vilja se Hur ska det gå för fladderdalen.
Men varför har en del ponnyer så fula röster, och varför pratar en del ponnyer med killröster? My little ponys ska tala med söta röster och de ska vara tjejer. Sådetså.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0