.tur att jag är frisk igen

Barnen var ju hängiga och aptitlösa. Nu är de bättre, förutom att A inte äter någonting. Idag har hon ätit 1½ flaska välling - knappt- och några kex och lite smör.

Igår var det tydligen min tur. Vaknade och mådde som vanligt, och sedan kom det krypande över dagen. Började med att jag blev lite hängig, sedan fick jag ont i huden, inte första gången, jag blir liksom öm i huden. Lite ont i halsen och huvudet. P var tvungen att åka in till stan en sväng, så han fick ta med sig A. Sen hamnade K framför en dvd-film med mig i soffan, och jag slumrade i 1½ timme. När de skulle lägga sig, barnen alltså, sov jag ytterligare 2 timmar. Gick upp och åt lite, la mig vid 22 och sov till 7. Sen somnade jag ändå i soffan en stund i morse. Men när jag vaknade igen mådde jag mycket bättre, som tur var. För nu i helgen, fre-mån blir det massa jobb, 8 timmarsdagar alltihop.

Fick mycket mer lön denna månad än vad jag trott, enligt lönespecen hade jag tydligen jobbat över 97 timmar! Och jag trodde det skulle hamna runt 90... måste ha tänkt fel någonstans, kanske har jobbat en dag mer än jag trodde? Brukar skriva upp, men nu hittar jag inte lappen. Bara 5 timmar mindre än förra månaden!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0