.aj

Jäkla visdomstand. Jag tror den får ryka nu. Har haft lite ont i den några gånger men inte som nu. Aj. Fast jag tog en panodil för ett tag sedan och nu känns ingenting, men annars kommer smärtan och går. Har ju haft hål i den förut och jag tror lagningen har släppt fast en sitter kvar, lyckades peta loss något med en tandpetare men petade tillbaka det igen. Orka laga igen, tror det bästa är att bara dra ut den, men fyyyy vad jobbigt och jag vill inte!!!

Får se hur det känns imorgon, men jag tror faktiskt jag bokar en tid ändå, akut eller lite längre fram, så jag slipper den.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tandvärk är bland det värsta som finns :( Hoppas det löser sig!

2008-11-01 ~ 22:01:09
URL: http://theoman.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0