.skogspromenad

Igår gick vi på skogspromenad. Härligt! Det var nog 22 grader i skuggan eller något liknande och helt underbart. Vi gick 4,3 km-spåret. Men med tanke på promenaden till skogen, och sedan promenaden efter skogen då vi gick till svarte mossen och fikade och sedan gick till affären, så gick vi säkert närmare 7 km.

Ungarna somnade i sina vagnar båda två, så de var inte direkt trötta på kvällen. Båda somnade runt 21.30. K somnade i egen säng, själv. Jag läste tre böcker, låg hos honom en stund, sedan gick jag ut men kollade till honom med jämna mellanrum.
Två gånger under natten vaknade han och ville ha täcke, så P stoppade om honom. Vid 4-tiden var jag uppe på toa och hörde en liten röst:
K: Mamma, kom jag vill ha täcke!
Gick dit, stoppade om honom, sa godnatt och gick ut igen.
K: Mamma, du måste krama mig och pussa mig!
Gick in igen, sa att jaaa, såklart jag måste och gav honom en ordentlig kram och puss.
K: Jag vill ha många pussar i ansiktet och på örat.
Han fick sina pussar, jag sa godnatt och gick och la mig, sedan gick A upp 6.30 och K kom upp runt 20 minuter senare och det var bara att kontatera att han sovit hela natten i egen säng, för första gången!

Kommentarer
Postat av: tiny

men va duktig han är!! (:

2008-05-11 ~ 10:44:13

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0