.liten handlare

Innan skulle vi till affären tillsammans. Jag gick in för att köpa dricka, medan P och ungarna väntade utanför. När jag stod i kö i kassan kom plötsligt P fram till mig och sa att K sprungit in i affären för ett tag sedan. Så han fick hämta A´s vagn och ta över plånboken och köplatsen och så gick jag och letade efter K.
Jag hittade honom efter någon minut (tur att vårt ica inte är så stort!) och då hade han tagit en sån där blå vagn man drar efter sig. I den låg ett paket med något slags oboypulver, två liter mellanmjölk, 1 liter fil och ett paket med pastaskruvar.

Unge!!!

Jag fick ta korgen och han sprang iväg, som tur var mot P som hade handlat klart, och jag fick gå runt och ställa tillbaka alla varor igen.
Riktig liten buse är han ibland.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0