.ensam

K är på dagis och A sover. Så här sitter jag, ensam, och har det ganska lugnt och skönt.
Egentligen borde jag passa på att städa lite, så jag bara kan ägna tid åt barnen sen. Men just nu känner jag bara för att ägna tid åt mig själv. Städningen kan faktiskt vänta till imorgon. Eller så kan barnen hjälpa till, K älskar att dammsuga och han är duktig på att damma med en tvättlapp. Städa undan leksaker går att göra samtidigt som man leker. Och det är ju faktiskt bolibompa ikväll också, och under den halvtimmen hinner man göra en hel del.
Dessutom är det bara vardagsrummet som är lite kaos just nu.

Jag är sur, sur på en räkning som inget betyder och som borde ringts om redan förra året och som jag försökte, men det var stängt, och så glömde jag bort det. Och nu är den här igen och det är såååå irriterande, den ska bort! Dessutom är allt bara fel fel fel med den också. Fel. Jäkla eniro.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0