.bara lite om lite

Jag har verkligen inget att skriva här, mer än om vad barnen gör och säger, typ. Det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället, eller jo det gör det, men det som händer är för privat för att jag ska skriva det här. Så jag får väl fortsätta babbla om barnen. Och om vädret.

En bra sak med vår/sommar: Man kan ställa ut tvätten på balkongen! Underbart! Den torkar på en dag. Mindre än en dag.

K sov sin fjärde natt i egen säng, vaknade bara en gång runt 1-tiden på natten men somnade snabbt om.

Idag måste jag byta sanden i kattlådan, städa i badrummet, dammsuga alla golv och särskilt  hallen som är ganska sandig. Inte kattsand, lekparkssand.

Igår var tv-kväll, House, ugly betty och desperate housewives. I den ordningen. Tur det finns video. K gick inte och la sig förrän 20.20 och somnade strax innan Hosue började. Han ville inte somna själv går, så det behövde han inte.
Tur att House inte hade hjärncancer, fast de fattade man ju att han inte kunde ha.
Ikväll är det Lost och Top Model och ev kollar jag även på Sex and the city, fast det är ju bara repriser.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0