.sjuk men bra igen

Idag var det vår. Nästan för varmt med jackan och mössan fick jag ta av. Underbart. Gick ut med barnen utan vagn, väldigt smidigt. A är ju inte så tung de få sträckor hon vill bäras.
Iallafall var det smidigt tills vi var 5 minuter hemifrån och K tänkte vägra gå. Lyckades locka honom hela vägen, jag kan bara inte bära två ungar, tills vi kom hem ungefär, då vägrade han trappan. Så jag fick springa upp med A först och lämna henne i hallen och så kvickt ner och bära upp K. A sa ingenting om det, lekte bara med brevlådan under tiden. Tur att det bara är en trappa.

Igår var jag sjuk. Mådde pissdåligt hela dagen. Illamående,  jättetrött, allmänt konstig. Men det gick över tills idag, vilken tur.  K är bra igen nu med, han åt knappt någon lagad mat på en vecka. A var också lite dålig, i magen, och hon äter inte särskilt bra just nu heller.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0